Toimintakalenteri 2021

Toimintakalenterimme 2021 julkaistiin joulukuun lopulla hyvin tietoisena siitä, että suunniteltuja tapahtumia voidaan joutua alkuvuoden osalta siirtämään ja peruuttamaan koronan vuoksi. Näinhän siinä kävikin ja nyt myös helmikuun osalta vastaavia muutoksia joudutaan tekemään. Kerhotoiminta on edelleen pääosin jäissä lukuunottamatta golfkerhoa ja sauvakävelykerhoa.

Toimintakalenteri on päivitetty hallituksen 26.1. pidetyn kokouksen päätösten mukaisesti. "Toimintamme 2021 "- lehtinen on yhteenveto suunnitelmistamme päivämäärällä 30.1.2020.  Lehtinen ohessa kuvana ja tulostettavissa pdf-muodossa. Lehtinen on jaettu myös sähköpostilla tai kirjepostina jäsenistölle.

On hyvin mahdollista että joudumme vielä muuttamaan suunnitelmiamme muiltakin osin. Noudatamme kaikessa toiminnassamme aina kulloinkin voimassaolevia viranomaismääräyksiä ja -ohjeita.

Tästä johtuen "Toimintamme 2021"-lehtistä on tarkasteltava vain alustavana suunnitelmana. Lopulliset tiedot vuoden 2021 toiminnastamme on saatavilla kotisivuillamme, osin facebookissamme ja viikottain Mäntsälän Uutisten seuratoimintapalstalla. Myös sähköpostilla tiedottaminen jäsenistöllemme jatkuu entiseen tapaan kuin myös kirjeet jäsenille, jotka eivät käytä sähköpostia.

"Toimintamme 2021"-lehtisestä laaditaan jälleen uusi versio kun tiedämme paremmin sen hetkisen korona-tilanteen ja edellytykset toimintamme jatkamiselle.

Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme.

Hyvää talven jatkoa ja kohta orastavaa kevään odotusta  !