Kävely- ja pyöräilykisa 2023

Mäntsälän senioreiden Kävely- ja pyöräilykisa 2023

Mäntsälän seniorit järjestivät jäsenistölleen leikkimielisen kävely- ja pyöräilykisan 1.5. – 31.8.2023 välisenä ajanjaksona. Kisan tavoitteena oli saada mahdollisimman moni seniori jalkaisin ja/tai pyörällä säännöllisen ja aktiivisen ulkoliikunnan pariin. Tavoitteena ei ollut maksimaaliset kilometrimäärät vaan säännöllinen liikunta ulkona jokaisen oman terveydentilan ja sen hetkisen kunnon asettamissa raameissa.

Kisaan osallistuvat raportoivat aina kuukauden vaihteen jälkeen edellisen kuukauden aikana tekemänsä kävelyt ja pyöräilyt kisan järjestäjille. Kaikkien kuukauden aikana vähintään 12 päivän ajalta kävely/pyöräily-tuloksia raportoineen kesken arvottiin pieniä palkintoja. Keskimäärin 3:na päivänä viikossa tapahtunut ulkoliikunta on siis riittävä määrä.

Toukokuun arvonnan voittaja oli Mirkku Koskenkanto, kesäkuun arvonnan voittaja Tuulikki Tilsala, heinäkuulla Leila Eklund ja elokuulla  Saara Lius.

Kiitokset kaikille kisaan aktiivisesti osallistuneille !

Aktiivisiin kävelemisiin ja pyöräilemisiin myös näin kisan päätyttyä.