Golf-tapahtuma Hirvihaaran kentällä

Uudenmaan kansallisen senioripiirin golf-tapahtuma
29.8.2023 Hirvihaaran golfkentällä

Uudenmaan kansallisen senioripiirin golftapahtuma järjestettiin Hirvihaaran golfkentällä 29.8.2023. Järjestelyistä vastasi Mäntsälän seniorit ry  yhdistyksen golfkerhon vetäjän Hemmo Siljanderin johdolla.

Osallistujia oli 77 eli ennätysmäisen paljon. Pelipäivän sää oli upea ja aurinkoinen. Kenttä oli aamulla läpimärkä edellisen päivän kaatosateen jäljiltä, mutta kuivui päivän mittaan hyvään pelikuntoon.

Golftapahtuma oli oikein onnistunut ja saimme nauttia hyvästä seurasta eri puolilta Uuttamaata tulleiden pelaajien kesken sekä kauniista hyväkuntoisesta Hirvihaaran golfkentästä.

Tuloksia pistebogeykilpailusta:

Naiset: 1. Arja Nordman Loviisan seniorit 40 bp, 2. Eeva Nurmi Olarin seniorit37 bp, 3. Sirkku Aho-Pulliainen Loviisan seniorit 33 bp.

Miehet: 1: Seppo Hiltunen Mäntsälän seniorit 39 bp, 2. Raimo Puranen Mäntsälän seniorit38 bp, 3. Alpo Manninen Mäntsälän seniorit 37 bp.

Lisää tuloksia sivuilta: https://higm.nexgolf.fi/higm/tournaments.nxg?r=824

Lähimmäs lippua kilpailun voitti Marja-Liisa Contines Mäntsälän senioreista.

Kisassa kilpailtiin myös parhaan yhdistyksen kiertopalkinnosta. Mukaan laskettiin kolmen parhaiten onnistuneen pelaajan pistebogeytulos periaatteella kaksi miestä ja yksi nainen tai päinvastoin.

Joukkuekilpailun voitti Loviisan seniorit tuloksella 111 pistettä joukkueella Arja Nordman, Jouko Pulliainen ja Pekka Seppälä.

Joukkuekipailussa toiseksi tuli Mäntsälän seniorit 109 pistettä ja kolmanneksi Järvenpään seniorit 103 pistettä.