Mäntsälän seniorit ry

Vuosi 2024 on yhdistyksemme 40. toimintavuosi. Jäsenmäärämme on tällä hetkellä noin 240 jäsentä

Yhdistyksemme toimintaa ohjaavat Senioriliiton visio "Suomen kiinnostavin senioritoimija" sekä toiminta-ajatus  "Antoisan ja monipuolisen senioritoiminnan mahdollistaja ja toteuttaja".

Toiminnallinen teema kaudelle 2023-2026 on ”Elämäniloa ja voimaa”.

Panostamme myös selkeästi digi-aikaan, sähköiseen viestintään ja sosiaaliseen mediaan.

Toimintaamme ohjaavat arvot ja toiminnan painopiste-alueet vuodelle 2024 löytyvät toimintasuunnitelmasta. Vasemmalla olevasta valikosta on saatavilla tietoja toiminnastamme ml. toimintakertomuksia, toimintasuunnitelma ja tuoreimmat kuukausitiedotteet.

Jäsenistöltä saadut toivomukset ja ideat ovat pohjana yhdistyksen toiminnan kehittämiselle. Otamme tietoa ja mallia muiden yhdistysten parhaista ohjelmista ja tapahtumista ja muista yhdistystoiminnan helmistä.

Voit myös tutustua facebook-sivujemme tarjontaan alla olevan facebook-upotuksen kautta. Facebook saattaa vaatia kirjautumista nähdäksesi julkaisujamme.