Golf-kerho

Hemmo Siljander,  040 8611 253, siljanderh@gmail.com
Christina Siljander, 040 5663 738, chsiljander@gmail.com

Harjoitteluvuoromme Hirvihaaran kentällä 2024

Kesän golfkierrokset  Hirvihaaran golfkentällä on entiseen tyyliin kuukauden 1. ja 3. maanantai klo 10.00 - 12.00 .

Ilmoittautumiset caddiemasterille on tehtävä edeltävän sunnuntain klo 12:00 mennessä.

Toimintaamme 2024

Uudenmaan kansallisen senioripiirin golftapahtuma  27.8.

Tapahtuma Siuntiossa, Pickala Golf Oy:n Park-kentällä 27.8.2024. Ilmoittautumiset tapahtumaan viimeistään 15.8.2024.

Lisätietoja piirin kotisivuilta tämän linkin takaa

Järjestää Kirkkonummen seniorit.

Ystävyysottelu Porvoon golfin kentällä 17.9.2024

.Pelimaksu+lounas 35€/hlö sekä autosta 20€ (maksun voi jakaa 2)..

Järjestää Porvoon seniorit.

Pokaalikisa 9.7.2024, Nurmijärven golf

Mäntsälän senioreiden golffareita pokaalikisassa

Perinteinen senioreiden pokaalikisa oli tänä vuonna Nurmijärven golfkeskuksessa. Järjestelyistä vastasi Olarin kansalliset seniorit.

Mukana kisassa olivat myös Hyvinkään, Mäntsälän ja Porvoon seniorit. Mäntsälästä oli mukana 12 golfarin joukkue.

Naisten sarjan voitti Virpi Loberg Hyvinkäältä. Christina Siljander ja Mirja Vuori Mäntsälästä veivät seuraavat sijat.

Olari voitti pokaalin. Mäntsälä ja Hyvinkää tasapistein seuraavana.

Hieno golfpäivä upeissa maisemissa ja loistavassa seurassa.

Seniori Patina Golf 2024

Seniori Patina Golf 2024 pelattiin 6.6.2024  Rauman golfkentällä hyvässä säässä. Kymmenen yhdistystä eri puolelta Suomea oli edustettuna. Osallistujia neljään eri sarjaan oli 78. Kolmen hengen joukkuekilpailussa Mäntsälä oli mukana kolmen joukkueen voimalla.

Mäntsälästä mitalisijoille ylsivät Christina Siljander ja Raimo Puranen saavuttaen sekä SCR lyöntipelissä että pistebogeyssä 1. sijat.
Christina Siljander kilpaili sarjassa N alle 70v  ja Raimo Puranen sarjassa M alle 75v. Joukkuekilpailun voitti Loviisan seniorit ry.

Vaikka tavoitteena oli saada paras tulos, oli tärkeintä kuitenkin pitää hauskaa ja nauttia yhteisestä ajasta. Tavattiin tuttuja ja tutustuttiin uusiin ihmisiin.

Hirvihaaran kentältä