Muita tapahtumia 2023

Oheisilla sivustoilla on muutamasta merkittävämmästä vuoden aikana järjestetystä tapahtumasta tiivistelmiä.

Järjestimme oman kävely- ja pyöräilykisan kun valtakunnallinen vastaava kisa ei päässyt käyntiin.

Luontokerho järjesti useita onnistuneita retkiä, joista Liesjärven kansallispuiston retkeä on kuvattu ohessa tarkemmin.

Uudenmaan kansallisen senioripiirin kirkkopyhää vietettiin Mäntsälän kirkossa ja seurakuntasalilla joulukuussa

Muistikerho saavutti 20-vuotiaaan nuorukaisen iän ja sitä juhlittiin asiaan kuuluvan arvokkaaasti Mäntsälä suurlavalla. Ohessa makupaloja juhlasta.

Uudenmaan kansallisen senioripiirin golftapahtuma järjestettiin Hirvihaaran golfkentällä 29.8.2023. Järjestelyistä vastasi Mäntsälän seniorit ry  yhdistyksen golfkerhon vetäjän Hemmo Siljanderin johdolla.