Kulttuuri- ja muut matkat

HUOM !!  Kaikki matkat ja retket maalis-elokuun välillä on peruutettu korona-pandemian vuoksi.

llmoittautumiset teatteri- ja konserttiesityksiin ja matkoille :
Joko Tapahtumat-pääsivun KILTA-tapahtumakalenteriin tai
Leila Heikkilälle,  050 3843924,  leila.heikkila46@gmail.com
ellei tapahtuman yhteydessä toisin mainita.

Osallistumismaksu matkatilille FI54 5282 0120 0987 91 ellei tapahtuman yhteydessä toisin mainita. Muista myös viitenumeron käyttö.

Muista aina ilmoittautua tapahtumaan Kilta-tapahtumakalenterin kautta tai Leilalle  tai muulle tapahtuman yhteydessä mainitulle henkilölle. Pelkkä osallistumismaksun maksaminen ei ole riittävää.

Jos olet epävarma "olenko ilmoittautunut" niin varmista mieluiten sähköpostilla tai tekstiviestillä ko. yhteyshenkilöltä tilanne.

Ohjelmaan tulee lisää konsertti-, teatteri- ja muita taide-elämysmatkoja sekä retkiä ja tapahtumia. Niistä kerrotaan aina täällä kotisivuillamme , Mäntsälän Uutisten seuratoimintapalstalla, tiedotteissa ja tapaamisissa.

Tulevat tapahtumat 2020

Kaikki tapahtumat maalis-elokuun välillä on peruutettu.

Ma 5.10.
Senioriliiton Seniori Patina Golf Kerimäellä

Joulukuussa  Piirin kirkkopyhä Porvoossa

Menneitä tapahtumia vuonna 2020

Su 6.1.2020
Strauss iloa Finlandiatalolla - konsertti

La 18.1.2020
Nunnia ja konnia, Lahden kaupunginteatteri

Su 16.2. 2020 klo 15:00 Joutsenlampi Lahden Sibeliustalolla

The Moscow Ballet Theatren upea klassikkobaletti Joutsenlampi hurmasi meidät upealla esityksellään. Tämä oli samalla Anja ja Kimmo Laineen viimeinen matkavastaavina järjestämä retki. Seniorit kiittävät lämpimästi Anja ja Kimmo Lainetta hienojen matkojen järjestelyistä. Tervetuloa Leila ja Aija uusiksi matkavastaaviksi!

Anja ja Kimmo Laine ovat pitkään hoitaneet matkavastaavien tehtäviä, lämmin kiitos Mäntsälän senioreilta heille!
Väliaikakahvittelua
Uudet matkavastaavat Leila ja Aija kuvassa keskellä