Tervehdyksiä

Tämä sivu sisältää ensisijaisesti puheenjohtajan, hallituksen jäsenten ja toimi- ja vastuuhenkilöiden tai aktiivisten jäsenten tervehdyksiä senioreille juhlapäivinä, merkkipäivinä tai ihan muuten vaan hyvän mielen vallitessa kirjoitettuna.

Puheenjohtaja Hannu Heikkilän tervehdys Itsenäisyyspäivänä 2020 on toiminut päänavaajana tämän foorumin toiminnalle. Joulutervehdyksen meille toi Hilkka Ahosniemi ja Uudenvuoden tervehdys jälleen Hannulta.

Kansanedustaja Pihla Keto-Huovisen piti olla vieraanamme kuukausikokouksessa, joka jouduttiin peruuttamaan koronan vuoksi.
Pihlan tervehdys eduskunnasta paikkaa osittain tapaamistamme.

Senioreidemme  tervehdyksiä

Aktiiviset yhdistyksemme jäsenet välittävät  tällä palstalla myös omia tuntemuksiaan ja kokemuksiaan senioritoiminnasta otsikon  :

"  Kuka minä olen, miksi olen mukana senioritoiminnassa ja mitä
              senioritoimintaan osallistuminen minulle merkitsee ? "

Mukana on uusia sekä jo vuosikausia yhdistyksen toiminnassa mukana olleita henkilöitä. Nämä tervehdykset voivat olla joko henkilökohtaisia tai pariskunnan yhteisiä. Tervehdykset toteuttaa " virtuaalirobotti "  haastattelemalla senioreita. Tervehdyksiä julkaistaan säännöllisen epäsäännöllisesti sen mukaan, miten virtuaalirobotti saa toteutettua senioreiden haastatteluja.

Tämän tervehdyssarjan aloittivat Simovaarat; Liisa ja Markku.

Virtuaalirobotti on sen jälkeen tavoittanut senioreitamme seuraavasti :
Jatilat; Ulla ja Teuvo ,  Heikkilät; Leila ja Hannu , Ritva Friman ja  Ahosniemet; Hilkka ja Antti

Kenet virtuaaliroobotti mahtaa saada käsiinsä seuraavaksi ?