Covid-19 vaikutukset toimintaamme

Jatkamme Mäntsälän senioreiden toimintaa suuren epävarmuuden vallitessa koronan suhteen. Valtioneuvoston ja viranomaisten säätämät rajoitukset ja suositukset ohjaavat pitkälti omaa toimintaamme.
Meidän pitää kyetä myös nopeasti reagoimaan mahdollisiin suositusten ja rajoitusten muutoksiin. Pyydämme tämän suhteen ymmärtämystä jos ja kun joudumme tekemään jo sovittujen asioiden suhteen nopeastikin " EIKU"-päätöksiä.

Pyrimme toiminnan järjestäjän ominaisuudessa minimoimaan koronariskit tapahtumien ja kerhojen toiminnassa kaikin tavoin. Jokainen osallistuja on kuitenkin omasta puolestaan yhtä lailla vastuullinen noudattamaan ohjeita ja suosituksia. Tällä tavoin hyvässä yhteistyössä pyrimme luomaan mahdollisimman turvallisen ympäristön toiminnallemme.

Vuoden 2021 tapahtumien ja kerhojen toiminnan käynnistymisestä tiedotamme tapahtuma- ja kerhokohtaisesti sitä mukaa kuin korona-pandemian rajoitukset antavat mahdollisuuden toimimiselle.

Kerhojen osalta tilanne on seuraava 6.5.2021 :

• Golfkerhon kevätkausi on käynnistynyt, kts. Golf-kerho
  • Sauvakävelykerho järjesti 6.5. Kävelykipinä-teapahtuman, joka on samalla kerhon kevätkauden päätöstilaisuus

Kaikki muut kerhot ovat tässä vaiheessa tauolla.

• Kirjallisuuskerho
  • Muistikerho
  • Kuntosalikerho
  • Museokerho
  • Lounaskerho
  • Luontokerho
  • Seniorikuoro
  • Digikerho
  • Senioritanssikerho

Tarkemmat tiedot nähtävillä  Kerhot-valikosta.

Seuraa kotisivujamme ja Mäntsälän Uutisten seuratoimintapalstaa. Hallituksen jäsenet ja kerhojen vetäjät antavat myös mielellään lisätietoja.

Kuukausikokouksien järjestämisestä tiedotamme kuukausittain ja alustava ohjelma on nähtävillä Kuukausitapaamiset-valikossa. Tammi-, helmi- , maalis- ja huhtikuun  kuukausikokoukset on jouduttu peruuttamaan. Kuukausitapaamisiin tulee ilmoittautua etukäteen joko Tapahtumat-sivulla tapahtumakalenteriin tai  Ritva Friman, 050 3819 201, ritva.friman@msoynet.com

Pidetään edelleenkin huolta itsestämme ja toisistamme ja noudatetaan kärsivällisesti pandemian aiheuttamia rajoituksia jokapäiväisessä elämässämme.

KeuSoten koronarokotusten aikataulut

KeuSoten ylläpitämä ajan tasalla oleva tieto koronarokotusten etenemisestä löytyy  KeuSoten sivuilta