Edunvalvonta

Uudenmaan kansallisen senioripiirin kevätkokous 2016 Keravalla. Etualalla Mäntsälän senioreiden edustajaia

Jäsenyytesi on meille, koko liitolle, tärkeä. Vaikka et itse osallistuisi aktiivisesti edunvalvontatyöskentelyyn, jäsenyytesi kasvattaa joukkoamme ja sen myötä painoarvoamme, kun pyrimme vaikuttamaan meitä kaikkia koskeviin asioihin.

Paikallisesti Mäntsälän kunnassa

Yhdistyksemme edustaja on  ikäihmisten neuvoston jäsen. Neuvosto on järjestänyt erilaisia tilaisuuksia ja tehnyt aloitteita ikäihmisten palvelujen parantamiseksi.

Neuvosto on oiva kanava vaikuttaa paikallisella tasolla, kunnassa, ikäihmisten ihmisarvoiseen elämään, kerätä tietoa ja palautetta palveluiden tarvitsijoilta toimimalla yhdessä muiden eläkeläisjärjestöjen kanssa.

KEVÄÄN 2018 IKÄINFOT:

- Seuraava ikäinfo on ke 21.03. klo 10-12.00 Kotokartanossa. Puhujana perhejuristeista Mirja Kokko aiheenaan puhelinmarkkinointiin liittyvät asiat.

-  ja vielä toukokuun ikäinfo ke 16.05. klo 10-12.00  Kotokartanossa, aiheena on huijaukset ja niiltä suojautuminen, puhujina Säästöpankin edustaja Marketta Mantila Myrskylän Säästöpankista aiheenaan "sähköiset pankkipalvelut"  ja poliisi Matti Koski aiheenaan "puhelin/nettikaupat" sekä "valepoliisi"

Tervetuloa molempiin tilaisuuksiin!

Mäntsälän ikäinfo: jatkuu syksyllä

Alueellisesti Uudenmaan Kansallisen Senioripiirin alueella

Lue lisää Uudenmaan Kansallisen Senioripiiri ry:n sivuilta.

Valtakunnallisesti

Lue lisää kattojärjestömme Kansallinen senioriliitto ry:n  ja Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n sivuilta